Μετά από την εικόνα και τον ήχο που προσφέρει το διαδίκτυο, τώρα θα είναι δυνατή και η αίσθηση της όσφρησης, … χάρη σε μία νέα συσκευή, την Olly, η οποία εμπλουτίζει τον υπολογιστή με μυρωδιές! Ο χρήστης θα μπορεί να συνδέει κάθε ιστοσελίδα, υπηρεσία ή γεγονός με ένα συγκεκριμένο άρωμα. Έτσι, το Facebook ή το Twitter θα μπορούσαν να αποκτήσουν το δικό τους άρωμα, ανάλογα με τις ανάγκες και προτιμήσεις του χρήστη, με τον χρήστη να έχει τη δυνατότητα δημιουργίας και δικών του, μοναδικών αρωμάτων!
Το νέο περιβάλλον χρήσης του Gmail, που η Google είχε αποκαλύψει κατά λάθος πριν από 10 μέρες με βίντεο που είχε διαρρεύσει πρόωρα, είναι πλέον και επίσημα γεγονός. Οι αλλαγές είναι αυτές περίπου που περιμέναμε, μόνο που τώρα περιγράφονται και επίσημα από την ίδια τη Google και συνοδεύονται, φυσικά, από το απαραίτητο (και καθ’ όλα νόμιμο αυτή τη φορά) βίντεο.
To μεγάλο site kanal4.com.mk της FYROM χτύπησε η Ελληνική Χάκιγκ Σκηνή, σε αντίποινα των χτυπημάτων Σκοπιανών χάκερς σε ιστοσελίδες Ελληνικών εταιρειών αλλά κυρίως στο χτύπημα των Σκοπιανών στην ιστοσελίδα της Περφέρειας Δυτικής Μακεδονίας. Το τελευταίο ήταν που εξόργισε τους Έλληνες χάκερς. Και το χτύπημα ήταν πολύ δυνατό ! Δείτε στην εικόνα πώς είναι αυτή την ώρα η σελίδα του Σκοπιανού καναλιού, στην εικόνα κάτω.
Τη χρέωση για βαριά χρήση της υπηρεσίας Google Maps αποκάλυψε σήμερα η Google, αναφερόμενη στις ιστοσελίδες που κάνουν χρήση του API της υπηρεσίας. Από 1η Ιανουαρίου 2012, οι ιστοσελίδες που θα δέχονται πάνω από 25.000 “κλικ” ημερησίως στην υπηρεσία Google Maps που ενσωματώνουν, θα πληρώνουν $4 δολάρια για κάθε 1.000 επισκέψεις που ξεπερνούν το παραπάνω όριο. Η εταιρεία δηλώνει ότι χρησιμοποιώντας το δωρεάν επιτρεπτό όριο της υπηρεσίας στις 25.000 προβολές, επηρεάζεται μόνο το 0.35% των χρηστών.
«Δεν είμαστε ένα ακόμα κοινωνικό δίκτυο. Είμαστε μια κοινωνική επανάσταση». Με αυτό το ανατρεπτικό σλόγκαν ξεκίνησε αθόρυβα τη λειτουργία του το Unthink, που περιγράφει τον εαυτό του ως αντι-Facebook. Το νέο κοινωνικό δίκτυο (www.unthink.com), με έδρα την Τάμπα της Φλόριντα στις ΗΠΑ, από την πρώτη στιγμή σημειώνει τόσο μεγάλη ανταπόκριση μεταξύ των χρηστών, που η πρόσβαση σε αυτό έχει καταστεί δύσκολη.
Περίπου 2,3 δισ. άνθρωποι έχουν σήμερα πρόσβαση στο Διαδίκτυο σε όλο … τον κόσμο, σύμφωνα με την Διεθνή Ένωση Τηλεπικοινωνιών (ITU). Ωστόσο, παρουσιάζονται χαοτικές ανισότητες μεταξύ των κατοίκων διαφόρων περιοχών του πλανήτη, καθώς αρκετοί είναι αναγκασμένοι να συνδέονται με πολύ χαμηλές ταχύτητες, ενώ άλλοι δεν έχουν καθόλου πρόσβαση στο Ίντερνετ.
Μία νέα εφαρμογή έφτασε και δίνει στους χρήστες του Twitter (που μέχρι τώρα χρησιμοποιούνταν μόνο για ανακοινώσεις νέων και ειδήσεων … μέσω αναρτήσεων) τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν με άμεσα μηνύματα με τους φίλους τους. Η BonFire, πρόκειται για μία third-party app η οποία προσθέτει έναν είδους IM στο Twitter και μπορείτε να την κατεβάσετε ως πρόσθετο για Firefox, Chrome και Safari.
Το Facebook στοχεύει να λανσάρει το εικονικό νόμισμα Facebook Credits το οποίο χρησιμοποιείται για διάφορες εφαρμογές εντός σάιτ και σε … υπόλοιπους διαδικτυακούς τόπους.
Εικοσιτετράχρονος τεχνικός υπολογιστών, γιος συνταξιούχου αστυνομικού, συνελήφθη το πρωί από αστυνομικούς της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για αποστολή σοβαρών απειλητικών μηνυμάτων προς όλους τους εργαζόμενους και τους διαχειριστές γνωστής ενημερωτικής ιστοσελίδας, ενώ ταυτόχρονα διαπιστώθηκε ότι κατείχε υλικό παιδικής πορνογραφίας.
Βασιζόμενος σε περισσότερες από σαράντα συνεντεύξεις που παραχώρησε ο Steve Jobs σε διάστημα δύο ετών καθώς και σε συνομιλίες με περισσότερους από εκατό συγγενείς, φίλους, αντιπάλους, ανταγωνιστές και συνεργάτες, ο Walter Isaacson παρουσιάζει τη συναρπαστική ιστορία της ζωής του Steve Jobs. Ο Steve Jobs ενσάρκωνε το πρότυπο του εφευρετικού, πρωτοπόρου επιχειρηματία που γνώριζε πολύ καλά πώς να αξιοποιεί τη δύναμη της φαντασίας. Κατόρθωσε να συνδυάσει τη δημιουργική σκέψη με την τεχνογνωσία και οικοδόμησε μια εταιρεία-κολοσσό, στο πλαίσιο της οποίας τα άλματα της φαντασίας συντονίζονταν με τα θαύματα της τεχνολογίας.
Μια νέα πρωτοβουλία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και της Ελληνικής Αστυνομίας παρουσιάστηκε σήμερα, στο πλαίσιο της ενημερωτικής καμπάνιας για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο. Η πρωτοβουλία αυτή, που υλοποιήθηκε από την Υπηρεσία Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, αφορά μια καινοτόμα, κοινωνικού χαρακτήρα, διαδικτυακή και διαδραστική εφαρμογή ασφαλούς πλοήγησης στο Διαδίκτυο, για μικρούς και μεγάλους.