wlearn.gr
  • Αρχική
  • AI
  • How-to
  • Σειρές Μαθημάτων
  • Αρθρα
  • Αφιερώματα
  • Νέα στο Διαδίκτυο
  • W-People
  • Επικοινωνία

AI

  • Ειδήσεις και Άρθρα
  • Απόψεις
  • Chatbots
  • Δοκιμές προϊόντων
  • Η ενότητα AI

Σειρές Μαθημάτων

  • Μαθήματα HTML
  • Μαθήματα HTML5
  • Μαθήματα CSS
  • Μαθήματα AJAX
  • Μαθήματα XHTML

Σχετικά με το WLearn.gr

  • Website logs
  • Το WLearn.gr
  • Σχεδιασμός του WLearn.gr
  • Ακης Καργιοφύλλης
  • Επικοινωνία
  • Πως και πότε δημιουργήθηκε το wlearn.gr (επετειακό άρθρο για τα 18 χρόνια ζωής του wlearn.gr)
  • Πολιτική Απορρήτου & Συμμόρφωση GDPR

Αποδείξεις

InvoiceX

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 17 Σεπτεμβρίου 2010
Η εφαρμογή προσφέρεται δωρεάν από την ιστοσελίδα http://www.cybernate.gr

Όνομα εφαρμογής: InvoiceX
Τύπος εφαρμογής: τοπική εφαρμογή που τρέχει στον υπολογιστή σας
Ιστοσελίδα εφαρμογής: http://www.cybernate.gr

Εγγραφή στην εφαρμογή
Δεν απαιτείται εγγραφή. Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη σε κάθε ενδιαφερόμενο για download από την ιστοσελίδα της Cybernate Software

Εγκατάσταση εφαρμογής
Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη σε αρχείο .exe το οποίο πρέπει να "τρέξετε" για να αρχίσει η εγκατάσταση. Η διαδικασία εγκατάστασης είναι πολύ εύκολη και ολοκληρώνεται σε 4 βήματα, χωρίς να χρειάζεται να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή σε κάποιο από αυτά. Το κλασικό δηλαδή, επόμενο – επόμενο – επόμενο – τέλος.

Διαδικασία εισαγωγής νέας απόδειξης
Πριν αναφερθούμε στη διαδικασία καταχώρησης μιας απόδειξης, πρέπει να αναφέρουμε την δυνατότητα δημιουργίας πολλών χρηστών οι οποίοι μπορούν να δουλεύουν στην εφαρμογή διαχειρίζοντας ο καθένας τις δικές του αποδείξεις. Κατά την δημιουργία ενός χρήστη η εφαρμογή ζητάει τις ετήσιες αποδοχές του.

Η διαδικασία καταχώρησης μιας απόδειξης είναι πολύ απλή. Τα στοιχεία που ζητάει για την καταχώριση μιας απόδειξης είναι:
    - ΑΦΜ
    - επωνυμία εταιρίας
    - ημερομηνία
    - αρ. απόδειξης
    - ποσό
    - τύπος εξόδου


Κάθε φορά που καταχωρείτε μια απόδειξή, η εφαρμογή ελέγχει την εγκυρότητα του ΑΦΜ (επιτρέπεται η καταχώρηση μιας απόδειξης ακόμη κι αν το ΑΦΜ δεν είναι έγκυρο). Κατά την πληκτρολόγηση του ΑΦΜ, κάτω απο το πεδίο πληκτρολόγησης, εμφανίζεται μια λίστα με τις εταιρίες που τα πρώτα ψηφία του ΑΦΜ τους ταιριάζουν με αυτό που έχετε πληκτρολογήσει. Αν επιλέξετε μια εταιρία από την λίστα, το πεδίο της επωνυμίας συμπληρώνεται αυτόματα.

Τα στοιχεία τω εταιριών αποθηκεύονται σε ξεχωριστό πίνακα στον οποίον μπορείτε να μεταβάλλετε τα στοιχεία των καταχωρημένων εταιριών, αλλά και να προσθέσετε ή να διαγράψετε εταιρίες. Η εφαρμογή αποτρέπει την διαγραφή μιας εταιρίας όταν υπάρχουν αποδείξεις με το ΑΦΜ αυτής.

Στην λίστα Τύπος Εξόδου μπορείτε να επιλέξετε το είδος της δαπάνης από το σύνολο των 65 ειδών τα οποία φαίνονται αρκετά για να καλύψουν τις ανάγκες ενός μέσου πολίτη. Τα είδη είναι ομαδοποιημένα σε 13 κατηγορίες.

Εμφάνιση αποδείξεων
Στην κύρια οθόνη της εφαρμογής βλέπουμε σε μορφή πίνακα όλες τις καταχωρημένες αποδείξεις με κάθε γραμμή του πίνακα αυτού να είναι και μια απόδειξη. Με το πάτημα του δεξιού κλικ επάνω σε μια γραμμή του πίνακα αναδύεται μενού με επιλογές διαχείρισης όπως: Μεταβολή απόδειξης, Διαγραφή απόδειξης αλλά και Νέα απόδειξη. Κάτω απο τον πίνακα με τις καταχωρημένες αποδείξεις εμφανίζεται το άθροισμα του ποσού των εμφανιζόμενων (στον πίνακα) αποδείξεων, αλλά και ο μέσος όρος (άθροισμα του ποσού όλων των αποδείξεων του πίνακα / αριθμός αποδείξεων του πίνακα).

Η εφαρμογή μας δίνει την δυνατότητα εμφάνισης των αποδείξεων ομαδοποιημένα με βάση των παρακάτω στοιχείων των αποδείξεων:
    - του είδους αγοράς
    - την κατηγορία εξόδου
    - του καταστήματος
    - τον μήνα
    - την εβδομάδα
    - την ημέρα


Επίσης υπάρχει η δυνατότητα εμφάνισης όλων των αποδείξεων ανά χρήστη, αλλά και ανά έτος (συγκεκριμένα μας δίνει την δυνατότητα εμφάνισης των αποδείξεων της φετινής χρονιάς, της περσινής χρονιάς, αλλά και δυνατότητα εμφάνισης όλων των αποδείξεων ανεξαρτήτου έτους).

Εξαγωγή αποδείξεων
Υπάρχει δυνατότητα εξαγωγής των στοιχείων των καταχωρημένων αποδείξεων στις παρακάτω μορφές:
    - Excel
    - .csv
    - XML
    - HTML
    - PDF

Επίσης μπορείτε να παίρνετε backup των στοιχείων των αποδείξεων που έχετε καταχωρήσει. Έτσι αν κάνετε μια λανθασμένη διαγραφή ή ακόμα αν χρειαστεί να κάνετε format τον υπολογιστή σας σβήνοντας τα πάντα, μπορείτε να επαναφέρετε τα δεδομένα απο το τελευταιο backup. Είναι μια εξαιρετική δυνατότητα που αν την εκμεταλλευτείτε δεν πρόκειται να χάσετε τα δεδομένα που καταχωρήσατε κατά την διάρκεια του χρόνου. Προτείνω να γίνεται (αν όχι καθημερινό) εβδομαδιαίο backup και αποθήκευση του αρχείου αυτού σε εξωτερικές συσκευές αποθήκευσης.

Αλλες δυνατότητες
Μπορείτε να έχετε μια οπτική άποψη των ποσών των αποδείξεων σας με χρήση γραφημάτων. Τα γραφήματα μπορούν να εμφανίσουν δεδομένα είτε βάσει την κατηγορία ειδών, είτε βάσει ημερολογιακών στοιχείων. Επίσης μπορούμε να επιλέξουμε τον τύπο του γραφήματος (στήλες, μπάρες, γραμμές, περιοχή, πίτα).

Επίσης υπάρχει η δυνατότητα να δημιουργήσετε όσους χρήστες θέλετε. Ο κάθε χρήστης μπορεί να καταχωρεί και να διαχειρίζεται τις αποδείξεις του.

Υπάρχουν διαθέσιμα αρκετά Θέματα (skins) που ομορφαίνουν το περιβάλλον της εφαρμογής.

Στο κουμπί Βοήθεια του αρχικού μενού, υπάρχουν διαθέσιμα 4 βίντεο tutorials που σας βοηθούν να μάθετε την εφαρμογή πιο γρήγορα και εύκολα. Επίσης στο ίδιο κουμπί υπάρχουν λεπτομερώς όλες οι διορθώσεις και αλλαγές που έχουν γίνει ανά έκδοσεις του προγράμματος.

Το περιβάλλον της εφαρμογής
Στην κορυφή του παραθύρου υπάρχει το κεντρικό μενού με τις κυριότερες λειτουργίες της εφαρμογής. Έπειτα ακολουθούν σε μορφή κουμπιών αλλά και λίστας όλες οι λειτουργίες της εφαρμογής. Πολύ φιλικό περιβάλλον με όλα τα tabs, κουμπιά και λίστες να έχουν σωστή χωροταξία ώστε να βρίσκουμε αυτό που θέλουμε εύκολα.

Screenshots




Αποδείξεις 2010

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 12 Αυγούστου 2010
Το Αποδείξεις 2010 είναι web εφαρμογή και μπορούμε να έχουμε δωρεάν πρόσβαση σε αυτήν από την ιστοσελίδα http://www.apodeixeis.eu

Όνομα εφαρμογής: Αποδείξεις 2010
Τύπος εφαρμογής: web εφαρμογή. Πρέπει να είστε συνδεμένοι στο Internet για να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή
Ιστοσελίδα εφαρμογής: http://www.apodeixeis.eu

Εγγραφή στην εφαρμογή
Για την εγγραφή στην ιστοσελίδα της εφαρμογής απαιτούνται μόνο username, κωδικό πρόσβασης και ένα email. Η εφαρμογή δεν στέλνει επιβεβαιωτικο email για να συνεχίσει κάποιος την εγγραφή. Αφού συμπληρώσουμε τα στοιχεία μπορούμε αμέσως να συνδεθούμε

Διαδικασία εισαγωγής νέας απόδειξης
Η διαδικασία εισαγωγής μιας νέας απόδειξης είναι μια πολύ απλή διαδικασία. Από το κεντρικό παράθυρο της εφαρμογής πατάμε το κουμπί με το πράσινο σταυρό και εμφανίζεται το παράθυρο 'Διαχείριση Απόδειξης', όπου συμπληρώνουμε τα στοιχεία της απόδειξης. Τα στοιχεία που ζητάει η εφαρμογή για την καταχώριση μιας απόδειξης είναι τα εξής:
     - Ημερομηνία έκδοσης
     - Αριθμό Απόδειξης
     - ΑΦΜ Εκδότη
     - Ποσό
     - ΔΟΥ Εκδότη
     - Κατηγορία Δαπάνης
     - Εκδότης Απόδειξης
     - Σημειώσεις

Αν το ΑΦΜ που συμπληρώσαμε δεν είναι έγκυρο, δεξιά του πεδίου συμπλήρωσης του εμφανίζεται ένας κόκκινος κύκλος με ένα θαυμαστικό που μας προειδοποιεί. Η εφαρμογή ΔΕΝ επιτρέπει την καταχώριση απόδειξης αν το ΑΦΜ δεν είναι έγκυρο. Όταν πληκτρολογούμε τα πρώτα ψηφία από ένα ΑΦΜ που έχουμε προσθέσει παλαιότερα, τότε εμφανίζεται κάτω απο το πεδίο συμπλήρωσης μια λίστα με τα στοιχεία ΑΦΜ, ΔΟΥ, Εκδότης και Κατηγορία Δαπάνης των εκδοτών που το ΑΦΜ τους ταιριάζει με αυτό που πληκτρολογήσαμε. Αν επιλέξουμε έναν εκδότη από την λίστα αυτή τότε η ΔΟΥ και η Κατηγορία Δαπάνης στο παράθυρο Διαχείρισης Απόδειξης συμπληρώνονται αυτόματα. Επίσης την ΔΟΥ του εκδότη της απόδειξης την επιλέγουμε απο μια λίστα με όλες τις ΔΟΥ της χώρας.

Μπορούμε να επιλέξουμε Κατηγορία Δαπάνης από μια λίστα με 45 καταχωρημένες κατηγορίες οι οποίες σίγουρα είναι αρκετές για να καλύψουν τις ανάγκες ενός μέσου καταναλωτή. Στην περίπτωση που θέλουμε να προσθέσουμε μια νέα κατηγορία μπορούμε να το κάνουμε απλά πληκτρολογώντας το όνομα της κατηγορίας στο αντίστοιχο πεδίο

Την Ημερομηνία έκδοσης μπορούμε είτε να την πληκτρολογήσουμε είτε να την επιλέξουμε απο ένα μικρό ημερολόγιο που εμφανίζεται ακριβώς κάτω απο το πεδίο συμπλήρωσης πατώντας το κάτω βελάκι

Εμφάνιση αποδείξεων
Οι καταχωρημένες αποδείξεις εμφανίζονται σε μορφή πίνακα στην κεντρική σελίδα της εφαρμογής. Με το κουμπί 'Επιλογή εμφανιζομένων κολωνών' (το πέμπτο κουμπί στην σειρά) μπορούμε να αφαιρέσουμε ή να προσθέσουμε στήλες στον πίνακα αυτόν. Πατώντας σε μια επικεφαλίδα μιας στήλης έχουμε την δυνατότητα ταξινόμισης των αποδείξεων με βάση την στήλη αυτή. Για κάθε καταχωρημένη απόδειξη υπάρχουν 2 επιλογές: διόρθωση και διαγραφή. Επίσης υπάρχει επιλογή εμφάνισης συγκεκριμένου αριθμού αποδείξεων ανά σελίδα (10, 20, 50 και 100).

Εξαγωγή αποδείξεων
Η εφαρμογή μας δίνει την δυνατότητα εξαγωγής των στοιχείων όλων των καταχωρημένων αποδείξεων σε αρχείο Excel, αλλά και σε αρχείο PDF

Άλλες Δυνατότητες
Με το κουμπί 'Εμφάνιση/Απόκρυψη γραμμής φίλτρου' (το δεύτερο κουμπί στην σειρά), μπορούμε να εφαρμόσουμε φίλτρο αναζήτησης σε όλες τις στήλες βρίσκοντας έτσι πολύ γρήγορα και εύκολα την απόδειξη ή τις αποδείξεις που αναζητούμε

Το περιβάλλον της εφαρμογής
Το περιβάλλον της εφαρμογής είναι μια ιστοσελίδα απλή στην εμφάνισης της όπου μπορούμε να βρούμε αμέσως αυτό που θέλουμε να κάνουμε. Μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε όλες τις δυνατότητες της εφαρμογής μέσω των 5 κουμπιών που βρίσκονται επάνω απο τον πίνακα με τα στοιχεία των καταχωρημένων αποδείξεων. Επίσης υπάρχει και ένα βιντεάκι με τις οδηγίες χρήσης της εφαρμογής

Screenshots


Αφορολόγητο

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 21 Απριλίου 2010
Το AFOROLOGITO είναι web εφαρμογή και μπορούμε να έχουμε δωρεάν πρόσβαση σε αυτήν από την ιστοσελίδα http://www.aforologito.gr/

Όνομα εφαρμογής: ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ
Τύπος εφαρμογής: web εφαρμογή. Πρέπει να είστε συνδεμένοι στο Internet για να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή
Ιστοσελίδα εφαρμογής: http://www.aforologito.gr

Εγγραφή στην εφαρμογή
Για την εγγραφή στην ιστοσελίδα της εφαρμογής απαιτούνται email και κωδικό πρόσβασης, ενώ προαιρετικά μπορούμε να συμπληρώσουμε φύλλο, ημερομηνία γέννησης και επάγγελμα

Διαδικασία εισαγωγής νέας απόδειξης
Πριν αναφέρουμε τα στοιχεία που πληκτρολογούμε για την εισαγωγής μιας απόδειξης, πρέπει πρώτα να αναφερθούμε στην δυνατότητα που έχει κάποιος να αλλάξει τις ρυθμίσεις της διαδικασίας καταχώρησης. Στην σελίδα καταχώρησης μιας αποδείξεις και αμέσως πριν τον πίνακα που βρίσκονται τα πεδία που συμπληρώνουμε, υπάρχουν 4 κουμπιά τα οποία αναφέρονται σε 4 διαφορετικές ρυθμίσεις. Κάθε ένα από αυτά μπορεί να έχει δύο καταστάσεις, έτσι με ένα απλό πάτημα σε ένα κουμπί αλλάζει αμέσως η κατάσταση ρύθμισης η οποία και εφαρμόζεται στην διαδικασία καταχώρησης μιας απόδειξης.

Πιο συγκεκριμένα, το πρώτο κουμπί αναφέρεται στον έλεγχο του ΑΦΜ. Εξ ορισμού η κατάσταση της ρύθμισης αυτής είναι ΝΑΙ, που σημαίνει ότι θα ελέγχεται η ύπαρξη του ΑΦΜ. Με το πάτημα του κουμπιού μπορούμε να αλλάξουμε την κατάσταση σε ΟΧΙ, οπότε και απενεργοποιείται ο έλεγχος ΑΦΜ κατά την διαδικασία εισαγωγής μιας απόδειξης.

Το δεύτερο κουμπί αναφέρεται στον έλεγχο των διπλοεγγραφών. Εξ ορισμού η κατάσταση είναι ΝΑΙ, που σημαίνει ότι η εφαρμογή απαγορεύει την καταχώριση μιας απόδειξης όταν όλα τα στοιχεία της είναι ίδια με μια προηγούμενη απόδειξη. Με αυτόν τον τρόπο αποφεύγουμε να καταχωρήσουμε την ίδια απόδειξη δύο ή και περισσότερες φορές. Με το πάτημα του κουμπιού μπορούμε να αλλάξουμε την κατάσταση σε ΌΧΙ, οπότε και απενεργοποιείται ο έλεγχος αυτός.

Το τρίτο κουμπί αναφέρεται στον τρόπο συμπλήρωσης της ημερομηνίας μιας απόδειξης. Εξ ορισμού η κατάσταση είναι POPUP, που σημαίνει ότι το πεδίο της ημερομηνίας είναι ένα πεδίο κειμένου όπου όταν πατάμε εμφανίζεται ακριβώς από κάτω ένα μικρό ημερολόγιο με την βοήθεια του οποίου επιλέγουμε την ημερομηνία. Αν πατήσουμε επάνω σε αυτό το κουμπί, τότε η κατάσταση της ρύθμισης αλλάζει σε DROPDOWN, που σημαίνει ότι αλλάζει και ο τρόπος συμπλήρωσης της ημερομηνίας. Πιο συγκεκριμένα στον χώρο όπου συμπληρώνουμε την ημερομηνία εμφανίζονται 3 drop down lists, ένα για την Ημέρα, ένα για τον Μήνα και ένα για τον Χρόνο.

Με το τέταρτο κουμπί μπορούμε να ενεργοποιήσουμε ή να ενεργοποιήσουμε την εμφάνιση ενός μικρού παραθύρου, αμέσως μετά την υποβολή των στοιχείων μιας απόδειξης, στο οποίο μας ενημερώνει για την επιτυχία της καταχώρισης.

Τα στοιχεία που ζητάει η εφαρμογή για την καταχώριση μιας απόδειξης είναι τα εξής:
     - ΑΦΜ
     - Επωνυμία
     - Αριθμός Απόδειξης
     - Ημερομηνία Απόδειξης
     - Ποσό
     - Κατηγορία
     - Σχόλια για την Απόδειξη

Αν το ΑΦΜ που συμπληρώσαμε δεν είναι έγκυρο, εμφανίζεται ένα πλαίσιο ακριβώς επάνω από το πεδίο που μας προειδοποιεί. Η εφαρμογή επιτρέπει την καταχώριση απόδειξης ακόμη και αν το ΑΦΜ δεν είναι έγκυρο. Όταν συμπληρώνουμε ένα ΑΦΜ που έχουμε προσθέσει παλαιότερα, τότε η επωνυμία συμπληρώνεται αυτόματα.

Στην Κατηγορία μπορούμε να επιλέξουμε το είδος της δαπάνης της απόδειξης από 17 καταχωρημένες κατηγορίες οι οποίες φαίνονται αρκετές για να καλύψουν τις ανάγκες ενός μέσου πολίτη.

Εμφάνιση αποδείξεων
Οι καταχωρημένες αποδείξεις εμφανίζονται σε μορφή πίνακα στο τέλος της σελίδας. Υπάρχει επιλογή εμφάνισης συγκεκριμένου αριθμού αποδείξεων (5, 10, 15, 25, 50, 100 και 200). Για κάθε καταχωρημένη απόδειξη υπάρχουν 3 επιλογές: διόρθωση, παράλειψη και οριστική διαγραφή, ενώ υπάρχει ένα κουμπί (μεγενθητικός φακός) όπου εστιάζοντας τον δείκτη του ποντικιού μας επάνω σε αυτό εμφανίζεται ένα πλαίσιο με το σχόλιο που καταχωρήσαμε για την απόδειξη.

Εξαγωγή αποδείξεων
Η εφαρμογή μας δίνει την δυνατότητα εξαγωγής των στοιχείων όλων των καταχωρημένων αποδείξεων σε αρχείο Excel

Άλλες Δυνατότητες Η εφαρμογή περιέχει στατιστικά στοιχεία, όπου μπορούμε να δούμε σε γράφημα τα έξοδα ανά κατηγορία δαπάνης. Πηγαίνοντας το ποντίκι μας πάνω από τις μπάρες των κατηγοριών, εμφανίζονται περισσότερες πληροφορίες. Μπορούμε να ορίσουμε το εύρος των αποδείξεων που θα εισαχθούν σαν πηγή δεδομένων στα στατιστικά, επιλέγοντας ημερομηνία καταχώρισης της απόδειξης (από - έως) ή επιλέγοντας τις κατηγορίες αποδείξεων.

Μια άλλη λειτουργία της εφαρμογής είναι να υπολογίζει το αφορολόγητο μας σύμφωνα με το εισόδημα και τα έξοδα που προκύπτουν από την καταχώριση αποδείξεων. Η σελίδα απεικονίζει μια πίτα (γράφημα) όπου φαίνεται το ποσοστό που έχει καλύψει το συνολικό ποσό των καταχωρημένων αποδείξεων επί του τωρινού αφορολόγητου των 12.000 ευρώ

Το περιβάλλον της εφαρμογής
Το περιβάλλον της εφαρμογής είναι μια ιστοσελίδα απλή στην εμφάνισης της όπου μπορούμε να βρούμε αμέσως αυτό που θέλουμε να κάνουμε. Μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε όλες τις δυνατότητες της εφαρμογής μέσω των κουμπιών του οριζόντιου μενού. Επίσης υπάρχει κουμπί στο μενού όπου οδηγεί στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών σχετικα με το αφορολόγητο.

Screenshots




TaxFree

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 26 Μαρτίου 2010
Η εφαρμογή TaxFree δημιουργήθηκε από την Altec και προσφέρεται δωρεάν από την ιστοσελίδα της εταιρίας

Όνομα εφαρμογής: TaxFree
Τύπος εφαρμογής: τοπική εφαρμογή που τρέχει στον υπολογιστή σας
Ιστοσελίδα εφαρμογής: http://swsupport.altec.gr/eservices/taxfree/contact.asp

Εγγραφή στην εφαρμογή
Δεν απαιτείται εγγραφή. Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη για download από την ιστοσελίδα της Altec

Εγκατάσταση εφαρμογής
Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη σε αρχείο .exe το οποίο πρέπει να τρέξουμε για να αρχίσει η εγκατάσταση. Η διαδικασία εγκατάστασης είναι πολύ εύκολη και ολοκληρώνεται σε 3 βήματα, χωρίς να χρειάζεται να δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή σε κάποιο από αυτά. Το κλασικό δηλαδή, επόμενο – επόμενο – επόμενο – τέλος.

Διαδικασία εισαγωγής νέας απόδειξης
Η διαδικασία εισαγωγής αποδείξεων αρχίζει με το κουμπί Νέα Εγγραφή όπου βρίσκετε στην κύρια οθόνη της εφαρμογής. Τα στοιχεία που ζητάει για μία απόδειξη είναι τα παρακάτω:
    - Ημερομηνία
    - Αριθμός
    - Ποσό
    - ΑΦΜ
    - Εταιρία
    - Κατηγορία
    - Ομάδα
    - Σχόλιο
    - Α/Α σε περίπτωση που θέλουμε να αλλάξουμε την σειρά εμφάνισης των αποδείξεων

Αν και ελέγχεται η εγκυρότητα του ΑΦΜ, η εφαρμογή μας επιτρέπει να καταχωρήσουμε την απόδειξη ακόμη και όταν το ΑΦΜ που πληκτρολογούμε δεν είναι έγκυρο. Στα πεδία ΑΦΜ και επωνυμία υπάρχει η δυνατότητα επιλογής από λίστα επιλογών όπου εμφανίζονται όλα τα καταχωρημένα ΑΦΜ και οι καταχωρημένες επωνυμίες αντίστοιχα. Αν επιλέξουμε ΑΦΜ από την λίστα επιλογών τότε η επωνυμία συμπληρώνεται αυτόματα. Αντίστοιχα αν επιλέξουμε επωνυμία από την λίστα επιλογών τότε το ΑΦΜ συμπληρώνεται αυτόματα

Μια πολύ σημαντική δυνατότητα η οποία μας γλυτώνει αρκετό χρόνο είναι ότι η διαδικασία καταχώρισης μιας απόδειξης, γεμίζει αυτόματα τον πίνακα όπου αποθηκεύονται οι επωνυμίες των εταιριών και τα ΑΦΜ τους. Έτσι δεν χρειάζονται ξεχωριστές καταχωρήσεις στον πίνακα όπου αποθηκεύονται τα στοιχεία των εταιριών.

Εμφάνιση αποδείξεων
Τα στοιχεία των καταχωρημένων αποδείξεων βρίσκονται στην κύρια οθόνη της εφαρμογής σε μορφή πίνακα. Στο τέλος του πίνακα υπάρχει το συνολικό ποσό των καταχωρημένων αποδείξεων καθώς και η ημερομηνία έκδοσης της τελευταίας απόδειξης

Εξαγωγή αποδείξεων
Μπορούμε να εκτυπώσουμε την λίστα των αποδείξεων καθώς και να εξάγουμε τα στοιχεία σε αρχείο excel

Αλλες δυνατότητες
Μπορούμε να έχουμε μια οπτική άποψη των ποσών των αποδείξεων μας με δύο τρόπους:
με αριθμητικό τρόπο, όπου εμφανίζει τα συνολικό ποσά των αποδείξεων
με χρήση γραφημάτων, όπου μπορούμε να δούμε σε μορφή γραφήματος με στήλες ή σε μορφή πίτας τα συνολικά ποσά των αποδείξεων

Μπορούμε να ορίσουμε το εύρος των αποδείξεων που θα εισαχθούν σαν πηγή δεδομένων στα στατιστικά, επιλέγοντας ημερομηνία καταχώρισης της απόδειξης (από - έως) και επιλέγοντας τον τρόπο ομαδοποίησης των αποδείξεων, δηλαδή ή ανά κατηγορία ή ανά ομάδα ή ανά μήνα

Επίσης υπάρχει δυνατότητα καταχώρισης αποδείξεων για περισσότερα από ένα άτομα διατηρώντας έτσι ξεχωριστά δεδομένα για κάθε χρήστη. Αυτό επιτυγχάνεται πατώντας δεξί κλικ στην αριστερή στήλη της εφαρμογής και επιλέγοντας την επιλογή ‘Νέο Πρόσωπο’ από το μενού που εμφανίζεται.

Υπάρχει κουμπί με το οποίο γίνεται αυτόματα update της εφαρμογής με τις τελευταίες ενημερώσεις.

Το περιβάλλον της εφαρμογής
Όλες οι επιλογές της εφαρμογής είναι ομαδοποιημένες μέσα σε tabs (καρτέλες). Τα tabs που περιέχει η εφαρμογή είναι τα παρακάτω:
    - αποδείξεις
    - στατιστικά
    - πίνακες
    - εργασίες
    - βοήθεια

Πολύ εύχρηστο περιβάλλον χωρίς περιττά κουμπιά στην κύρια οθόνη της εφαρμογής

Screenshots




eΑποδείξεις

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 26 Μαρτίου 2010
Η εφαρμογή προσφέρεται δωρεάν από το blog http://eapodiksis.blogspot.com/

Όνομα εφαρμογής: eΑποδείξεις
Τύπος εφαρμογής: τοπική εφαρμογή που τρέχει στον υπολογιστή σας
Ιστοσελίδα εφαρμογής: http://eapodiksis.blogspot.com

Εγγραφή στην εφαρμογή
Δεν απαιτείται εγγραφή. Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη σε κάθε ενδιαφερόμενο για download από την ιστοσελίδα του blog

Εγκατάσταση εφαρμογής
Για να λειτουργήσει η εφαρμογή χρειάζεται μόνο μια απλή εξαγωγή αρχείων από το αρχείο .rar που κάναμε download από το blog. Η εφαρμογή ανοίγει με το αρχείο eApodixeis.exe

Διαδικασία εισαγωγής νέας απόδειξης
Η διαδικασία καταχώρησης μιας απόδειξης είναι πολύ απλή. Τα στοιχεία που ζητάει για την καταχώριση μιας απόδειξης είναι:
    - ημερομηνία
    - ΑΦΜ
    - επωνυμία εταιρίας
    - αρ. απόδειξης
    - ποσό

Η εφαρμογή υποστηρίζει έλεγχο εγκυρότητας του ΑΦΜ. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα αντί να πληκτρολογούμε κάθε φορά το ΑΦΜ της απόδειξης, να επιλέγουμε το κατάστημα απ’ όπου προμηθευτήκαμε την απόδειξη από μια λίστα καταστημάτων που εμείς έχουμε αρχικά καταχωρίσει στον πίνακα Καταστημάτων

Μια άλλη σημαντική δυνατότητα είναι η δημιουργία κατηγοριών αποδείξεων όπου στην κάθε μια μπορούμε να ορίσουμε το ποσό που μειώνεται από τον φόρο (π.χ. για έξοδα ιατρικής και νοσοκομειακής περίθαλψης μειώνεται το 20% του ποσού μέχρι το ποσό των 600€) ή από το εισόδημα (π.χ. ενοίκιο σε περίπτωση μετακίνησης στην περιφέρεια, μειώνεται το 100% μέχρι του ποσού των 3600€). Τα ποσοστά για κάθε ειδική κατηγορία φόρου μπορούμε να τα εισάγουμε ώστε να εφαρμοστεί η μείωση φόρου στην κατηγορία.

Ο κατασκευαστής ισχυρίζεται ότι ανανεώνει με νέες εκδόσεις την εφαρμογή προσαρμόζοντας τα ποσοστά των ειδικών κατηγοριών φόρου όταν αυτά αλλάζουν με νόμοους του κράτους

Εμφάνιση αποδείξεων
Στην κύρια οθόνη της εφαρμογής βλέπουμε σε μορφή πίνακα όλες τις καταχωρημένες αποδείξεις. Για κάθε απόδειξη έχουμε δυνατότητα επεξεργασίας και διαγραφής, ενώ στο status bar της εφαρμογής εμφανίζεται ο συνολικός αριθμός αποδείξεων και το συνολικό ποσό των καταχωρημένων αποδείξεων. Η εφαρμογή δίνει την δυνατότητα αναζήτησης αποδείξεων με βάση τα εξής κριτήρια:
    - ημερομηνία, ΑΦΜ, Επωνυμία (για αναζήτηση στις αποδείξεις)
    - ΑΦΜ, επωνυμία, κατηγορία (για αναζήτησης στα καταστήματα)
    - όνομα (για αναζήτηση στις κατηγορίες)

Εξαγωγή αποδείξεων
Υπάρχει δυνατότητα εκτύπωσης της λίστας των αποδείξεων, αλλά και δυνατότητα εξαγωγής όλων των στοιχείων των αποδείξεων σε αρχείο excel, αρχείο csv αλλά και σε αρχείο html. Η εφαρμογή μας δίνει την δυνατότητα να επιλέξουμε ποια από τα πεδία θέλουμε να εξάγουμε

Αλλες δυνατότητες
Η εφαρμογή μαζί με τα δεδομένα που έχουμε καταχωρίσει μπορεί με μια απλή αντιγραφή να την μεταφέρουμε σε οποιονδήποτε άλλον υπολογιστή και να συνεχίσουμε κανονικά να προσθέτουμε αποδείξεις.

Επίσης υπάρχει δυνατότητα καταχώρισης αποδείξεων για περισσότερα από ένα άτομα διατηρώντας έτσι ξεχωριστά δεδομένα για κάθε χρήστη.

Η εφαρμογή μας παρέχει την δυνατότητα προβολής στατιστικών. Επιπλέον υπολογίζει τις απαιτούμενες αποδείξεις σύμφωνα με το εισόδημα που έχει δηλώσει ο χρήστης, τον φόρο από τις αποδείξεις και τον συνολικό φόρο (φόρος αποδείξεων + φόρος εισοδήματος από κλίμακα)

Το περιβάλλον της εφαρμογής
Η εφαρμογή είναι ένα παράθυρο στο κέντρο της οθόνης. Όλες οι επιλογές βρίσκονται στο μενού του παραθύρου, ενώ οι κύριες επιλογές (καταχώριση / επεξεργασια / διαγραφή απόδειξης) βρίσκονται σε μορφή τριών μεγάλων κουμπιών. Πολύ φιλικό περιβάλλον όπου βρίσκεις την επιλογή που θέλεις χωρίς να ψάχνεις πολύ

Screenshots








Σύνοψη

Λεπτομέρειες
Δημιουργήθηκε : 04 Μαρτίου 2010
Τώρα που ξέρετε τις λειτουργίες καθώς και τα χαρακτηριστικά των εφαρμογών, μπορείτε να επιλέξετε αυτή που σας ταιριάζει περισσότερο και να αρχίσετε να καταχωρείτε τις αποδείξεις σας. Αν αρχίσατε ήδη να καταχωρείτε τις αποδείξεις σας με κάποιο πρόγραμμα και θέλετε να συνεχίσετε με άλλο, θα πρέπει πρώτα να εξάγετε τις αποδείξεις από τα παλιό πρόγραμμα σε αρχείο excel, να τις εισάγετε στο νέο και να συνεχίσετε να καταχωρείτε σε αυτό τις αποδείξεις σας.

Κατά καιρούς (μία φορά τον μήνα τουλάχιστον) είναι καλό να εξάγετε τις αποδείξεις σας σε αρχείο excel και να το αποθηκεύετε σε κάποιο εξωτερικό σκληρό δίσκο, ώστε να έχετε αντίγραφο σε περίπτωση που πάθει κάποια βλάβη ο υπολογιστή σας και διαγραφούν τα αρχεία, ή ακόμη και αν κατά λάθος διαγράψετε αποδείξεις από την εφαρμογή.

Αν χρησιμοποιείτε κάποια άλλη εφαρμογή που δεν υπάρχει στην λίστα, παρακαλώ να μου το πείτε για να την προσθέσω.

Σας εύχομαι καλή... καταχώριση αποδείξεων και καλό κουράγιο στα νέα μέτρα :)
©Copyright από το 2005 εώς σήμερα, Ορθόδοξος Χ. Καργιοφύλλης
Επικοινωνία με το wlearn.gr στο info@wlearn.gr
Web hosting by ip.gr