Εγγραφή
Κάντε εγγραφή στο κανάλι του wlearn.gr στο Youtube και παρακολουθείστε τα video tutorials που ανεβαίνουν

Τι μπορείτε να κάνετε σήμερα στο WLearn.gr

Αφιέρωμα να μάθετε τον τρόπο που μπορείτε να προσθέσετε email links στις ιστοσελίδες μας
Άρθρο να μάθετε πως λειτουργεί μια μηχανή αναζήτησης
How-to να διαβάσετε το how-to με τίτλο "Πώς να ενεργοποιήσετε την Λειτουργία Περιορισμένης Πρόσβασης στο Youtube (Parental Control)".
How-to να εντοπίστε το how-to που σας ενδιαφέρει.
Νέα στο Διαδίκτυο να διαβάσετε τα τελευταία Nέα στο Διαδίκτυο

Τι κοιτούν όσοι μπαίνουν στο προφίλ σας;



Στην έρευνα χρησιμοποιήθηκαν κάμερες 30 συμμετεχόντων, οι οποίες κατέγραφαν τις κινήσεις των ματιών τους όταν αυτοί επισκέπτονταν διάφορα προφίλ σε Facebook, Google+, LinkedIn, Flickr, YouTube και σε διάφορα άλλα κοινωνικά δίκτυα μέσα στο διάστημα των πρώτων 10 δευτερολέπτων.

Παρόλο που το δείγμα είναι μικρό (30 άτομα) στα αποτελέσματα της έρευνας περιλαμβάνονται κάποιες ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις.

Η φωτογραφία του προφίλ (profile picture) είναι το πρώτο στοιχείο που «τραβάει» τους επισκέπτες στο Klout, στο Facebook και στο StumbleUpon.

Στο LinkedIn το πεδίο όπου αναγράφεται η δουλειά συγκεντρώνει την προσοχή των αναγνωστών περισσότερο από κάθε άλλο στοιχείο στο προφίλ (ακόμα και από την profile picture).

Επιπλέον, οι συμμετέχοντες κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους σε διάφορα προφίλ κοινωνικών δικτύων έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στους φίλους του κάθε χρήστη που είχαν επισκεφτεί. Κοιτούσαν, δηλαδή, τα εικονίδια με αυτούς που συνδέεται ο συγκεκριμένος χρήσης.

Τέλος, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας (κάποια από αυτά είναι στις φωτογραφίες) διαπιστώθηκε πως όσα στοιχεία βρίσκονται στο τέλος της σελίδας του προφίλ είναι αυτά για τα οποία οι επισκέπτες αδιαφορούν. Οπότε αν θέλετε… να προσέξουν κάτι, μπορείτε να το βάλετε πάνω – πάνω.

Πηγή: TechIT.gr
Pin It