Η Google έκανε πράξη την υπόσχεση της και προχώρησε σε πλήρη ανακαίνιση της δημοφιλούς υπηρεσίας της YouTube που όμοια της δεν έχουμε ξαναδεί στο παρελθόν. Το YouTube λανσάρισε το νέο του στιλ εμφάνισης και παρουσίασης των υποστηριζόμενων videos. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά και στο επίσημο blog της, η υπηρεσία χωρίζεται πλέον σε τρεις διαφορετικούς τομείς, με πολύ πιο έντονα social networking χαρακτηριστικά, που παραπέμπουν αρκετά στο Facebook. Στόχος είναι να ανέβει κι άλλο ο αριθμός των επισκεπτών, μιας και πλέον πιο πολύ θυμίζει Facebook παρά το παλιό YouTube.
Kανάλια
Σκοπός είναι να θυμίζει κατά κάποιον τρόπο την καλωδιακή τηλεόραση, μιας και έχει στη διάθεσή της πλέον εκατ. κανάλια.Στο αριστερό μέρος του Homepage υπάρχει μια μπάρα αφιερωμένη στα κανάλια. Στην κορυφή της μπάρας βρίσκεται ένα κουμπί “add channels” και πιο κάτω ακολουθούν οι 10 αγαπημένες σας συνδρομές (Subscriptions) και άλλες προτεινόμενες.
Νέα templates
Γίνεται πιο προσωπικό πλέον, μιας και ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα διαφορετικά templates.
Νέα μορφή για τα video
Πέρα από τα προτεινόμενα βίντεο, τα οποία εμφανίζονται δεξιά στην κεντρική σελίδα, τα οποία μάλιστα προβάλλονται ανάλογα με τα στατιστικά στοιχεία του κάθε χρήστη, δηλαδή τι είδους βίντεο παρακολουθεί. Επίσης η εικόνα του κάθε βίντεο μεγάλωσε, αλλά δίνεται η δυνατότητα στον κάθε χρήστη να επιλέξει ανάμεσα σε τρία μεγέθη.
Πηγή: TechIT.gr