Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος η Δράση Ενημέρωσης Saferinternet.gr του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου, επίσημος διοργανωτής της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου στην Ελλάδα, σας προσκαλεί να δράσετε ως πολλαπλασιαστές της ημέρας αυτής, διοργανώνοντας δικές σας εκδηλώσεις μέσα στο σχολείο σας, στο φορέα σας, στην τοπική σας κοινωνία. Στόχος των φετινών δραστηριοτήτων είναι να δράσετε εσείς από μόνοι σας ως προωθητές των μηνυμάτων δίχως τη δική μας φυσική παρουσία, όντας έτσι πραγματικοί μας πρεσβευτές. Για να στηρίξουμε τις πρωτοβουλίες σας, σας παρέχουμε όλο το online υλικό του ιστοχώρου μας. Περαιτέρω, για τους νηπιαγωγούς και τους εκπαιδευτικούς Α’ και Β’θμιας εκπαίδευσης που σκοπεύουν να δημιουργήσουν εκδηλώσεις στο σχολείο τους διατίθεται ειδικό υλικό μέσω του ελεγχόμενου ιστοχώρου ‘educators.saferinternet.gr.’
Για τους νηπιαγωγούς / εκπαιδευτικούς Α’ και Β’θμιας εκπαίδευσης: σας προσκαλούμε να λάβετε μέρος στην ειδική δράση που διοργανώνουμε φέτος για πρώτη φορά. Ειδικότερα:
- Για νηπιαγωγεία / δημοτικά: σας προσκαλούμε να δημιουργήσετε μαζί με τους μαθητές σας ένα πόστερ μεγέθους Α2 (Χ: 42 εκ. Υ: 59,4 εκ.). Στο επάνω μέρος του πόστερ θα μπει το λογότυπο της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου μαζί τον τίτλο του πόστερ, στο κάτω δεξί μέρος το όνομα του σχολείου σας και της τάξης που συμμετείχε (το λογότυπο θα σας αποσταλεί μεταξύ 19-21 Δεκεμβρίου μετά τη λήξη των υποβολών συμμετοχής και έχοντας λάβει τη συμμετοχή σας). Το πόστερ θα μας το στείλετε σε αρχείο μορφής JPG στην ηλεκτρονική διεύθυνση
Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (το αρχείο δε θα πρέπει να είναι μεγαλύτερο από 5 ΜΒ). - Για γυμνάσια / λύκεια: σας προσκαλούμε να δημιουργήσετε μαζί με τους μαθητές σας ένα σποτάκι έως 45”. Η πρώτη οθόνη του σποτ θα περιλαμβάνει σε άσπρο φόντο το λογότυπο της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου, το όνομα του σχολείου σας και της τάξης που συμμετείχε μαζί με τον τίτλο του σποτ (το λογότυπο θα σας αποσταλεί μεταξύ 19-21 Δεκεμβρίου μετά τη λήξη των υποβολών συμμετοχής και έχοντας λάβει τη συμμετοχή σας). Θα μας αποστείλετε το σποτ σε αρχείο μορφής MP4 στην ηλεκτρονική διεύθυνση
Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (το αρχείο δε θα πρέπει είναι μεγαλύτερο από 5 ΜΒ). Περαιτέρω, θα δημοσιεύσετε το σποτ σε δικό σας ιστοχώρο, έτσι ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε παραπομπή προς αυτό από την ιστοσελίδα των πρεσβευτών μας.
Οι έξι θεματικές για το πόστερ / σποτ, από όπου επιλέγετε κάποια για το σχολείο σας, αποφασίστηκαν από το Πάνελ Νέων μας και είναι οι εξής:
- Η εικόνα μας στον ψηφιακό κόσμο – η ψηφιακή μας υπόληψη («online reputation»)
- Άγνοια γονέων
- Συνάντηση με αγνώστους (ειδικά μέσω Facebook για παιδιά γυμνασίου / λυκείου)
- Εξάρτηση
- Σκέψου πριν ‘κλικάρεις’!
- Κλοπή ταυτότητας
Όλα τα πόστερ και τα σποτάκια που θα παραλάβουμε από τα σχολεία της χώρας θα τα παρουσιάσουμε στην κεντρική εκδήλωσή μας στην Αθήνα. Περαιτέρω, εάν το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου θεωρήσει ότι κάποιο πόστερ ή κάποιο σποτ είναι ιδιαίτερα εύστοχο και καινοτόμο για να ευαισθητοποιήσει το ευρύ κοινό, θα χρησιμοποιηθεί για την περαιτέρω παρουσίασή του στο πλαίσιο μελλοντικών δράσεων του Κέντρου και/ή θα προωθηθεί για τη δημιουργία ενημερωτικού υλικού και τηλεοπτικού σποτ του Saferinternet.gr. Σε μια τέτοια περίπτωση θα αναφέρεται το σχολείο σας στο υλικό αυτό.
Θα αναμένουμε τις συμμετοχές σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση
Πηγή: adslgr.com