Εγγραφή
Κάντε εγγραφή στο κανάλι του wlearn.gr στο Youtube και παρακολουθείστε τα video tutorials που ανεβαίνουν

Τι μπορείτε να κάνετε σήμερα στο WLearn.gr

Αφιέρωμα να βρείτε λύσεις σε καθημερινά προβλήματα που συναντάτε κατά την διαχείριση του email σας
wlearn Ακολουθήστε το WLearn στο Twitter
wlearn να επισκεφτείτε στο προφίλ του WLearn στο Instagram
Αφιερώματα να επισκεφτείτε την σελίδα με τα Αφιερώματα
How-to να μάθετε πως να μεταφέρετε στο Google Photos τις φωτογραφίες ή video που έχετε δημοδιεύσει στο Facebook

Το Associated Press επιπλήττει δημοσιογράφους που ανέβαζαν ειδήσεις πρώτα στο Twitter



Το εν λόγω περιστατικό αποτελεί την πιο πρόσφατη εξέλιξη στη «μάχη» μεταξύ των «παραδοσιακών» ΜΜΕ και των κοινωνικών δικτύων. Το Twitter έχει εξελιχθεί σε «ειδησεογραφικό πρακτορείο» για πολλούς χρήστες του Ίντερνετ, ωστόσο δεν χαίρει της φήμης των κανονικών ΜΜΕ σχετικά με την ακρίβεια και την αξιοπιστία των πληροφοριών που βρίσκει κανείς σε αυτό, καθώς ο καθένας μπορεί να γράψει ό,τι επιθυμεί.

Αν και έχει εξελιχθεί σε πολύτιμο εργαλείο πολλών αιθουσών σύνταξης σε όλο τον κόσμο, έχει επίσης αναγκάσει πολλά μέσα να διαμορφώσουν αυστηρά πλαίσια κανόνων σχετικά με τη χρήση του.

«Εάν έχετε κάποιες πληροφορίες, φωτογραφίες ή βίντεο που είναι ενδιαφέρον, αποκλειστικό και αρκετά σημαντικό ώστε να θεωρηθεί έκτακτη επικαιρότητα, πρέπει να στείλετε πρώτα σχετικό τηλεγράφημα, πριν σκεφτείτε να το ανεβάσετε στα social media» αναφέρεται στην πολιτική του ΑΡ.

Μετά το πρόσφατο περιστατικό στη Νέα Υόρκη, ο Λου Φεράρα, managing editor του ΑΡ, έγραψε πως οι εργαζόμενοι έχουν υποχρέωση πρώτα προς το πρακτορείο, όχι στο Twitter. Και η Καθλίν Κάρολ, executive editor, επεσήμανε πως «όταν χάνουμε επαφή με έναν δημοσιογράφο, ο πρωταρχικός μας σκοπός είναι να διαβεβαιώσουμε πως είναι ασφαλής, όπου και αν είναι. Κάποιες φορές, το να συζητάς κάτι τέτοιο ενώ τα πράγματα είναι ακόμα ρευστά μπορεί να θέσει κάποιον σε κίνδυνο. Δεν είναι εκτός πραγματικότητας να σκεφτεί κανείς ότι κάποιο tweet που μπορεί να θεωρηθεί από κάποιον αξιωματούχο ως σαρκαστικό ή επιθετικό ενδεχομένως να οδηγήσει σε επέκταση της διάρκειας κράτησης ενός εργαζομένου μας».

Ωστόσο, ο Άντονι ντε Ρόζα, social media editor του Reuters, θεωρεί ότι τέτοιου είδους «γραμμές» πρέπει να επανεξεταστούν. «Οι ειδησεογραφικές υπηρεσίες πρέπει να εξελιχθούν, διαφορετικά θα εξαφανιστούν» έγραψε στο Twitter, συμπληρώνοντας στο επίσημο blog του Reuters ότι «τα τηλεγραφήματα είναι και θα είναι σημαντικό τμήμα της δουλειάς μας. Ωστόσο, το να ενεργεί κανείς με τρόπο που μας εμποδίζει να κάνουμε τη δουλειά μας καλύτερα τόσο στο Reuters.com όσο και στα κοινωνικά δίκτυα- κάτι που θα οδηγούσε σε αύξηση της επισκεψιμότητας και γενικότερα ενίσχυσή μας- πολύ απλά, θανατική καταδίκη… το να κάνουμε τις στρουθοκαμήλους και να υποκριθούμε ότι το Twitter - και ποιος ξέρει τι άλλο μπορεί να εμφανιστεί μέσα σε ένα μήνα ή πέντε χρόνια;- δεν εξελίσσεται ταχύτατα στην κύρια πηγή άμεσης πληροφόρησης για πολλούς ανθρώπους, είναι απλά γελοίο».

Πηγή: kathimerini.gr
Pin It