Εγγραφή
Κάντε εγγραφή στο κανάλι του wlearn.gr στο Youtube και παρακολουθείστε τα video tutorials που ανεβαίνουν

Τι μπορείτε να κάνετε σήμερα στο WLearn.gr

Αφιερώματα να επισκεφτείτε την σελίδα με τα Αφιερώματα
How-to να επισκεφτείτε το κανάλι του wlearn στο youtube
Άρθρο να διαβάσετε το άρθρο μου για το ντοκιμαντέρ του Netflix "Το Κοινωνικό δίλημμα" (The social dilemma)
wlearn να επισκεφτείτε στο προφίλ του WLearn στο Instagram
How-to να εντοπίστε το how-to που σας ενδιαφέρει.

Τέλος στο Buzz βάζει η Google, εστιάζοντας αποκλειστικά στο Google+



Δημοσιευμένη Εικόνα
Η υπηρεσία εγκαινιάστηκε το Φεβρουάριο του 2010 με τις προσδοκίες να αποτελέσει τον ανταγωνιστή των Facebook και Twitter. Από την πρώτη κιόλας στιγμή δέχτηκε αρνητικές κριτικές με τους χρήστες της να κάνουν λόγο για σοβαρά ζητήματα ιδιωτικότητας. Για παράδειγμα, αρχικά ήταν δύσκολο για κάποιον να μετατρέψει τη λίστα των φίλων του που τον ακολουθούσαν σε ιδιωτική, έτσι ώστε να μην είναι ορατή στον καθένα.

Επιπλέον τα θέματα προστασίας της ιδιωτικότητας των χρηστών ήταν ένα μόνο μέρος του προβληματικού Buzz. Δεν προσέφερε ποτέ υπηρεσίες αντάξιες των ανταγωνιστών του έτσι ώστε να κεντρίσει το ενδιαφέρον των χρηστών. Ο Bradley Horowitz, Πρόεδρος του τμήματος κοινωνικής δικτύωσης της Google δηλώνει ότι “ήρθε η ώρα για εμάς να δώσουμε όλη την ενέργεια μας σε εγχειρήματα που έχουν αντίκτυπο σε μεγαλύτερη μερίδα χρηστών. Ήδη οι περισσότεροι από τους χρήστες του Buzz είναι και χρήστες του Google+. [..] Έχουμε μάθει ότι η έμφαση στην ιδιωτικότητα δεν είναι “δυνατότητα” αλλά θεμέλιο σε ένα προϊόν κοινωνικής δικτύωσης.”

Ένα άλλο θέμα που θίγει ο Horowitz είναι ο τρόπος που παρουσιάζει κανείς ένα προϊόν. Όπως αναφέρει, αυτό ήταν το μεγαλύτερο μάθημα που πήρε από το Buzz και αυτός είναι και ο λόγος που το Google+ είχε ξεκίνησε αρχικά σε στάδιο περιορισμένης προσβασιμότητας έτσι ώστε με τις κριτικές των πρώτων χρηστών να έχει βελτιωθεί μελλοντικά.

Πηγή: insomnia.gr
Pin It