Εγγραφή
Κάντε εγγραφή στο κανάλι του wlearn.gr στο Youtube και παρακολουθείστε τα video tutorials που ανεβαίνουν

Τι μπορείτε να κάνετε σήμερα στο WLearn.gr

Σειρά μαθημάτων να αρχίσετε την Σειρά Μαθημάτων για την HTML5
How-to να εντοπίστε το how-to που σας ενδιαφέρει.
Άρθρο να διαβάσετε το άρθρο μου για το ντοκιμαντέρ του Netflix "Το Κοινωνικό δίλημμα" (The social dilemma)
Αφιέρωμα να διαβάσετε το αφιέρωμα για το Affiliate marketing
Άρθρο να μάθετε πως λειτουργεί μια μηχανή αναζήτησης

Η ελληνική «κοινότητα» των κοινωνικών δικτύων



Τα στοιχεία αφορούν μετρήσεις του δεύτερου και τρίτου τριμήνου 2011, των ενεργών ελλήνων χρηστών στα κοινωνικά δίκτυα Facebook, Twitter και Youtube.

Η InNews παρακολουθεί, μέσα από ειδική πλατφόρμα και αναλύει σε πραγματικό χρόνο (realtime) τις ελεύθερες πληροφορίες που αναρτώνται από Έλληνες στα κοινωνικά δίκτυα.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ISNP (Intelligent Social Network Platform), οι ενεργοί έλληνες χρήστες στο Facebook είναι 1.500.000, στο Twitter 85.000 και στο Youtube 340.000.

Ενεργοί θεωρούνται όσοι χρήστες αναρτούν πληροφορίες ή σχόλια με απαραίτητη προϋπόθεση ο χρήστης να έχει έστω και μέρος του λογαριασμού του ανοιχτό σε πρόσβαση.

Σύμφωνα με τη μέτρηση, οι έλληνες χρήστες του Twitter είναι οι πιο δραστήριοι και αναρτούν περίπου 180.000 αναφορές (tweets) ημερησίως, δηλαδή κατά μέσο όρο αντιστοιχούν περισσότερες από δύο αναφορές ημερησίως ανά χρήστη.

Με ρυθμό περίπου μία αναφορά την εβδομάδα ανεβάζουν οι χρήστες τις αναφορές στα δύο άλλα κοινωνικά δίκτυα, το Facebook και το Youtube. Πιο συγκεκριμένα οι έλληνες χρήστες του Facebook αναρτούν 240.000 αναφορές την ημέρα (status updates & comments) και 50.000 αναφορές οι χρήστες του Youtube (comments & videos).

Η χαρτογράφηση και επεξεργασία των ελλήνων χρηστών και η συγκέντρωση πληροφοριών που έχει κάνει η InNews, δίνει τη δυνατότητα στους συνδρομητές της να αναλύσουν με ακριβή στοιχεία τη συμπεριφορά των ελλήνων χρηστών στα κοινωνικά δίκτυα και να βγάζουν τα ποσοτικά και ποιοτικά συμπεράσματα που τους ενδιαφέρουν.

Σημειώνεται ότι το εξάμηνο περιέχει συγκεντρωτικά στοιχεία με περισσότερες από 23.000.000 αναφορές στο Twitter, 60.000.000 αναφορές στο Facebook και 5.000.000 αναφορές ελλήνων χρηστών στο Youtube.

H InNews πρόκειται να παρουσιάσει τη μεθοδολογία της στην Ημερίδα για τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) που διοργανώνει η FIBEP (Διεθνής Ένωση Εταιριών Media Monitoring) στις 13 Οκτωβρίου στις Βρυξέλλες, με συμμετοχή εταιριών από όλο τον κόσμο.

Πηγή: TechIT.gr
Pin It