
Το μερίδιο του Bing αποτελείται από 2 μέρη, το πρώτο από την κεντρική σελίδα bing.com όπου το ποσοστό αυξήθηκε από 13.49% στο 14.32% και από τις αναζητήσεις που γίνονται μέσα από την ιστοσελίδα της Yahoo η οποία πλέον στηρίζεται πλήρως στο bing για την πραγματοποίηση όλων των αναζητήσεων που γίνονται μέσα από την ιστοσελίδα της. Στη περίπτωση αυτή, το ποσοστό αναζητήσεων μέσα από την ιστοσελίδα της Yahoo αυξήθηκε 5% τον περασμένο μήνα.
Ένας από τους λόγους που επικαλείται η Experian Hitwise για την αύξηση του bing είναι πιθανόν τα πιο σχετικά αποτελέσματα αφού το 81.14% των χρηστών που πραγματοποίησαν μια αναζήτηση στη Yahoo και το 80.32% των χρηστών του bing.com επισκέφθηκαν κάποια από τις ιστοσελίδες των αποτελεσμάτων, έναντι του 65.91% της Google και των αποτελεσμάτων που εμφανίζει. Η Microsoft συνεχίζει τη μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία του bing η οποία επικεντρώνεται κυρίως σε δημοφιλείς ιστοσελίδες και υπηρεσίες όπως το Justin.tv.
Πηγή: insomnia.gr