Εγγραφή
Κάντε εγγραφή στο κανάλι του wlearn.gr στο Youtube και παρακολουθείστε τα video tutorials που ανεβαίνουν

Τι μπορείτε να κάνετε σήμερα στο WLearn.gr

Αφιέρωμα να διαβάσετε το αφιέρωμα για το Affiliate marketing
Νέα στο Διαδίκτυο να διαβάσετε τα τελευταία Nέα στο Διαδίκτυο
Σειρά μαθημάτων να αρχίσετε την Σειρά Μαθημάτων για την HTML5
How-to να εντοπίστε το how-to που σας ενδιαφέρει.
Συνέντευξη να διαβάσετε την συνέντευξη του Κωνσταντίνου Βήτα

Το Facebook Deals έρχεται στην Ευρώπη - η αρχή έγινε με τη Βρετανία



Οι προσφορές και οι επιμέρους λεπτομέρειές τους προέρχονται από τα ίδια τα καταστήματα / εταιρείες και όχι από το Facebook και σε αυτή την πρώτη φάση οι Ευρωπαϊκοί συνεργάτες περιλαμβάνουν τους Starbucks, Yo Sushi, Mazda, O2, Argos, Debenhams, Alton Towers και Benetton.

Στην παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της ανακοίνωσης του γεγονότος, έγινε αναφορά στο ότι πάνω από 200 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook στο κινητό τους και πως οι εταιρείες αποκτούν έναν καινούριο τρόπο για να τους προσεγγίσουν.

Πηγή: insomnia.gr

---

Υπενθυμίζω  ότι το Places, απ’ όπου κάνει κάποιος check-in, είναι μια υπηρεσία του Facebook όπου πρέπει να δηλώνει κάποιος την ακριβή τοποθεσία της κατοικίας του ή το γεωγραφικό στίγμα απο το κινητό του, ώστε να απολαμβάνει διάφορα πλεονεκτήματα, όπως να βρίσκει  Επαφές οι οποίες είναι κοντά στην κατοικία που διαμένει ή που βρίσκεται την στιγμή εκείνη που κάνει check-in. Το γεγονός της δήλωσης της οδού της κατοικίας μας και του γεωγραφικού στίγματος μας, έκανε πολλούς, μεταξύ των οποίων είναι και ο γραφών αυτού του κειμένου,  να δουν την όλη κίνηση με καχυποψία και φόβο.

Τώρα βλέπω με περισσότερη καχυποψία την προτροπή του Facebook να δηλώνουμε την οδό και το γεωγραφικό μας στίγμα, σε αντάλλαγμα τις προσφορές εταιριών. Δεν προτείνω ούτε προτρέπω κάτι. Είμαι όμως εξαιρετικά καχύποπτος γι’ αυτήν την κίνηση του Facebook και οφείλω να το γράψω

Ακης Καργιοφύλλης
Pin It