Το Facebook Deals, η υπηρεσία του Facebook που επιτρέπει σε καταστήματα ή εταιρείες να επιβραβεύουν με ειδικές προσφορές και δώρα τους χρήστες που κάνουν συχνά check-in, έφτασε και στην Ευρώπη. Η αρχή γίνεται από τη Βρετανία, ενώ θέμα χρόνου φαίνεται πως είναι να ακολουθήσουν και άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Οι προσφορές και οι επιμέρους λεπτομέρειές τους προέρχονται από τα ίδια τα καταστήματα / εταιρείες και όχι από το Facebook και σε αυτή την πρώτη φάση οι Ευρωπαϊκοί συνεργάτες περιλαμβάνουν τους Starbucks, Yo Sushi, Mazda, O2, Argos, Debenhams, Alton Towers και Benetton.
Στην παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της ανακοίνωσης του γεγονότος, έγινε αναφορά στο ότι πάνω από 200 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook στο κινητό τους και πως οι εταιρείες αποκτούν έναν καινούριο τρόπο για να τους προσεγγίσουν.
Πηγή: insomnia.gr
---
Υπενθυμίζω ότι το Places, απ’ όπου κάνει κάποιος check-in, είναι μια υπηρεσία του Facebook όπου πρέπει να δηλώνει κάποιος την ακριβή τοποθεσία της κατοικίας του ή το γεωγραφικό στίγμα απο το κινητό του, ώστε να απολαμβάνει διάφορα πλεονεκτήματα, όπως να βρίσκει Επαφές οι οποίες είναι κοντά στην κατοικία που διαμένει ή που βρίσκεται την στιγμή εκείνη που κάνει check-in. Το γεγονός της δήλωσης της οδού της κατοικίας μας και του γεωγραφικού στίγματος μας, έκανε πολλούς, μεταξύ των οποίων είναι και ο γραφών αυτού του κειμένου, να δουν την όλη κίνηση με καχυποψία και φόβο.
Τώρα βλέπω με περισσότερη καχυποψία την προτροπή του Facebook να δηλώνουμε την οδό και το γεωγραφικό μας στίγμα, σε αντάλλαγμα τις προσφορές εταιριών. Δεν προτείνω ούτε προτρέπω κάτι. Είμαι όμως εξαιρετικά καχύποπτος γι’ αυτήν την κίνηση του Facebook και οφείλω να το γράψω
Ακης Καργιοφύλλης
Το Facebook Deals έρχεται στην Ευρώπη - η αρχή έγινε με τη Βρετανία
- Λεπτομέρειες