

Η προτεινόμενη τεχνική θα χρησιμοποιεί ένα HTTP header, που θεωρείται «καθαρότερη» και πιο κοινά αποδεκτή λύση σε σχέση με τα cookies και τις blacklists. Κι αυτό γιατί εκτός του ότι είναι πιο απλή στην ενσωμάτωσή της, είναι επιπλέον περισσότερο μόνιμη από μια προσέγγιση που βασίζεται σε cookies, ενώ δεν εξαρτάται από λίστες τρίτων.
Αξίζει να σημειωθεί πως η Mozilla φαίνεται πως δεν είναι μόνη της σε αυτή την προσπάθεια, καθώς σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal, η Google ετοιμάζεται επίσης να ανακοινώσει ένα αντίστοιχο εργαλείο με τίτλο “Keep My Opt-Outs”. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το εργαλείο αυτό θα επιτρέπει στους χρήστες του Chrome να εξαιρούν μόνιμα δεκάδες εταιρείες από το να τους στέλνουν στοχευμένες διαφημίσεις.
Πηγή: insomnia.gr