Εγγραφή
Κάντε εγγραφή στο κανάλι του wlearn.gr στο Youtube και παρακολουθείστε τα video tutorials που ανεβαίνουν

Τι μπορείτε να κάνετε σήμερα στο WLearn.gr

Αφιερώματα να επισκεφτείτε την σελίδα με τα Αφιερώματα
How-to να εντοπίστε το how-to που σας ενδιαφέρει.
Σειρά μαθημάτων να αρχίσετε την Σειρά Μαθημάτων για την HTML5
Νέα στο Διαδίκτυο να διαβάσετε τα τελευταία Nέα στο Διαδίκτυο
Άρθρο να μάθετε πως λειτουργεί μια μηχανή αναζήτησης

Μια νέα υπηρεσία η «Mashup with Facebook» επιτρέπει στους χρήστες του MySpace, μέσω της ιστοσελίδας τους στο MySpace, να συνδέονται στο λογαριασμό που έχουν στο Facebook και να "συγχρονίζουν τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά τους ανάμεσα στα δύο κοινωνικά δίκτυα. Επίσης, οι χρήστες του MySpace θα μπορούν να μοιράζονται τις ψυχαγωγικές προτιμήσεις τους με φίλους τους στο Facebook.

"Το MySpace δίνει στους ανθρώπους ένα εύκολο τρόπο να μεταφέρουν τα αγαπημένα μουσικά συγκροτήματα, τις διασημότητες και τις ταινίες από το Facebook, για να δημιουργήσουν μια εξατομικευμένη εμπειρία στο MySpace εξ αρχής", δήλωσε ο αντιπρόεδρος του Facebook Νταν Ρόουζ.

Και οι δύο εταιρίες δήλωσαν ότι η συμφωνία τους δεν έχει οικονομική διάσταση. Ωστόσο σύμφωνα με την εταιρία αναλύσεων Forrester Research, η συνεργασία των δύο μπορεί να τους αποφέρει σημαντικά οφέλη.

Άλλοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι  η συμφωνία αποτελεί σαφή ένδειξη ότι το MySpace αναγνώρισε την πρωτοκαθεδρία του Facebook και αποφάσισε να συνθηκολογήσει μαζί του.

Σημειώνεται ότι το MySpace ελέγχεται από τη News Corp του μεγιστάνα των μέσων ενημέρωσης Ρούπερτ Μέρντοχ και διαθέτει περίπου 130 εκατ. χρήστες έναντι άνω των 500 εκατ. του Facebook.

O Μέρντοχ (που αγόρασε το MySpace το 2005 αντί 580 εκατ. δολ.) έχει καταστήσει σαφές ότι δεν πρόκειται να ανεχτεί για πολύ ακόμα χρόνο τις ζημιές του MySpace και πιέζει για πρωτοβουλίες που θα αποφέρουν έσοδα στο τελευταίο, κάτι που πιθανότατα ώθησε το δίκτυό του να ανοίξει διαύλο επικοινωνίας με το Facebook.

Το μερίδιο του Facebook στο διαφημιστικό τζίρο που διοχετεύεται στα online κοινωνικά δίκτυα, αυξήθηκε στο 50% το 2010 από 36% το 2009, ενώ του Space μειώθηκε από 32% σε 19% αντίστοιχα, σύμφωνα με την εταιρία ερευνών eMarketer.

Πηγή :http://www.myfreetime.gr
Pin It