Εγγραφή
Κάντε εγγραφή στο κανάλι του wlearn.gr στο Youtube και παρακολουθείστε τα video tutorials που ανεβαίνουν

Τι μπορείτε να κάνετε σήμερα στο WLearn.gr

Αφιέρωμα να βρείτε λύσεις σε καθημερινά προβλήματα που συναντάτε κατά την διαχείριση του email σας
Συνέντευξη να διαβάσετε την συνέντευξη του Κωνσταντίνου Σκιαδά
How-to να μάθετε πως να μεταφέρετε στο Google Photos τις φωτογραφίες ή video που έχετε δημοδιεύσει στο Facebook
wlearn να επισκεφτείτε στο προφίλ του WLearn στο Instagram
Άρθρο να μάθετε πως λειτουργεί μια μηχανή αναζήτησης

Μέτρα από το Facebook κατά των ψεύτικων ειδήσεων



Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, «επικεντρώνουμε τις προσπάθειές μας στα χειρότερα των χειρότερων, στα εμφανή hoaxes που εξαπλώνουν spammers για προσωπικό όφελος και εμπλέκουμε τόσο την κοινότητά μας όσο και τρίτους οργανισμούς».

Το Facebook επικεντρώνεται σε τέσσερις τομείς:
Ευκολότερη αναφορά: Καθίσταται ευκολότερο το να αναφέρει κάποιος ένα hoax που βρήκε στο Facebook, μέσω κλικ στην άνω δεξιά γωνία του post.

Υπόδειξη ειδήσεων ως «disputed» (υπό αμφισβήτηση). Όπως αναφέρεται, η εταιρεία πιστεύει πως η παροχή περισσότερων πληροφοριών μπορεί να βοηθήσει τους χρήστες να αποφασίζουν μόνοι τους τι πρέπει να εμπιστεύονται. «Αρχίσαμε ένα πρόγραμμα συνεργασίας με τρίτους οργανισμούς διασταύρωσης, που έχουν υπογράψει το Poynter's International Fact Checking Code of Principles. Θα χρησιμοποιούμε τα reports από την κοινότητά μας, μαζί με άλλες ενδείξεις, για να στέλνουμε ειδήσεις σε αυτούς τους οργανισμούς. Αν διαπιστώσουν πως μια είδηση είναι ψεύτικη, θα υποδεικνύεται ως disputed και θα υπάρχει link προς το άρθρο όπου θα εξηγείται γιατί. Οι ειδήσεις που έχουν αμφισβητηθεί ενδέχεται επίσης να εμφανίζονται χαμηλότερα στο News Feed. Θα είναι ακόμα δυνατόν να κάνετε share αυτές τις ειδήσεις, αλλά θα βλέπετε μια προειδοποίηση πως έχουν αμφισβητηθεί καθώς κοινοποιείτε. Αν μια είδηση έχει επισημανθεί, δεν θα μπορεί να μετατραπεί σε διαφήμιση και να προωθηθεί, επίσης».

Informed Sharing: Όπως διαπιστώθηκε, εάν η ανάγνωση μιας είδησης κάνει τους χρήστες λιγότερο πιθανόν να την κοινοποιήσουν, αυτό ενδεχομένως να υποδεικνύει πως παραπλανά με κάποιον τρόπο. «Θα δοκιμάσουμε ενσωμάτωση αυτού του “σήματος” στην αξιολόγηση» αναφέρει η εταιρεία.

Κινήσεις εναντίον των οικονομικών κινήτρων των spammers: Από τη στιγμή που πολλές ψεύτικες ειδήσεις έχουν οικονομικό κίνητρο (οι spammers βγάζουν χρήματα υποδυόμενοι γνωστά ΜΜΕ και ανεβάζουν hoaxes που προσελκύουν χρήστες στα sites τους), το Facebook προτίθεται να κάνει κινήσεις κατά αυτών των κινήτρων.

Πηγή: naftemporiki.gr
Pin It