Δείτε το τελευταίο How-to

google-map-exampleΕξορισμού όλα τα άτομα που σας βρίσκουν στο Instagram βλέπουν όλες τις δημοσιεύσεις σας και μπορούν να αρχίσουν να σας ακολουθούν χωρίς να χρειάζεται η έγκριση σας. Μπορείτε όμως να ορίσετε τον λογαριασμό σας ως Ιδιωτικό, ώστε να βλέπουν τις δημοσιεύσεις σας μόνο οι ακόλουθοι που έχετε εγκρίνει. Δείτε πως στα βήματα που ακολουθούν.
Περισσότερα...

Τι μπορείτε να κάνετε σήμερα στο WLearn.gr

Συνέντευξη να διαβάσετε την συνέντευξη του Κωνσταντίνου Σκιαδά
How-to να διαβάσετε το how-to με τίτλο "Πώς να ενεργοποιήσετε την Λειτουργία Περιορισμένης Πρόσβασης στο Youtube (Parental Control)".
wlearn Ακολουθήστε το WLearn στο Twitter
Άρθρο να μάθετε πως να χρησιμοποιείτε το CCleaner για να εξασφαλίσετε την ασφάλεια και την ιδιοτικότητα σας κατά την πλοήγηση στο Internet, αλλά και την ταχύτερη λειτουργία του pc σας

article 0 0B6BA724000005DC 639 468x352'Ανθηση γνωρίζουν στην Ελλάδα οι ηλεκτρονικές συναλλαγές, ιδίως μετά την έναρξη ισχύος των capital controls, ενώ ταυτόχρονα έχει αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός των καταγγελιών για αθέμιτες πρακτικές ιστοσελίδων, ειδικά τον τελευταίο χρόνο. Τα παραπάνω επισήμανε η αναπληρώτρια Συνήγορος του Καταναλωτή, Aθηνά Κοντογιάννη, μιλώντας στο «Πρακτορείο FM».

«Έχει διπλασιαστεί ο αριθμός των καταγγελιών, ειδικά τον τελευταίο χρόνο, πράγμα που σημαίνει πως έχουν αυξηθεί και οι σχετικές πωλήσεις», σημείωσε η κ. Κοντογιάννη, με τα ηλεκτρονικά καταστήματα να είναι «συνυφασμένα με τη έννοια της ευκαιρίας, της καλύτερης τιμής και της εμπιστοσύνης». Τον πρώτο λόγο έχει, σύμφωνα με την κ. Κοντογιάννη, η πληροφόρηση και ο προσεκτικός έλεγχος των στοιχείων της ιστοσελίδας, όταν προγραμματίζεται κάποια αγορά.

«Τις τελευταίες δέκα ημέρες ο Συνήγορος του Καταναλωτή δέχεται καταγγελίες καταναλωτών για διάφορες ιστοσελίδες», οι οποίες «φαίνεται να εδρεύουν σε διάφορες χώρες όπως η Αγγλία, η Γαλλία, η Γερμανία και στην πραγματικότητα δεν υπάρχει ταχυδρομική διεύθυνση ή πλήρης επωνυμία παρά μόνο μια ηλεκτρονική διεύθυνση», περιγράφει η κ. Κοντογιάννη. Στις ιστοσελίδες αυτές η πληρωμή γίνεται -κατά παρότρυνση της ιστοσελίδας- μέσα από ένα έμβασμα.

Σε αυτές τις περιπτώσεις πρέπει, τονίζει η κ. Κοντογιάννη, να είμαστε επιφυλακτικοί, καθώς έχουν καταγραφεί πολλά προβλήματα όπως η μη παράδοση του προϊόντος ή η πλήρης αδυναμία επικοινωνίας με κάποιον, όταν ανακύπτει πρόβλημα.

Τι πρέπει προσέχει κάποιος
Μια πρώτη ασφαλιστική δικλίδα, σύμφωνα με την κ. Κοντογιάννη, είναι να υπάρχουν πλήρη στοιχεία επικοινωνίας, ενώ είναι καλό να κάνει κάποιος μια αναζήτηση για τυχόν σχόλια κι αξιολογήσεις, όπου καταγράφονται εμπειρίες από άλλους καταναλωτές. Βέβαια, οι πληροφορίες πρέπει πάντα να φιλτράρονται, αφού κάποια σχόλια μπορεί «να έχουν να κάνουν και με θέματα ανταγωνισμού». Για κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να υπάρχει μια «σχετική συναλλακτική αξιοπιστία» ενώ συστήνεται η χρήση προπληρωμένης κάρτας, του συστήματος PayPal και ιστοτόπων που είναι τεχνολογίας https.

Πηγή: seleo.gr
Pin It