Εγγραφή
Κάντε εγγραφή στο κανάλι του wlearn.gr στο Youtube και παρακολουθείστε τα video tutorials που ανεβαίνουν

Τι μπορείτε να κάνετε σήμερα στο WLearn.gr

How-to να εντοπίστε το how-to που σας ενδιαφέρει.
Αφιέρωμα να διαβάσετε το αφιέρωμα για το Affiliate marketing
Άρθρο να διαβάσετε το άρθρο μου για το ντοκιμαντέρ του Netflix "Το Κοινωνικό δίλημμα" (The social dilemma)
How-to να μάθετε πως να μεταφέρετε στο Google Photos τις φωτογραφίες ή video που έχετε δημοδιεύσει στο Facebook
How-to να επισκεφτείτε το κανάλι του wlearn στο youtube

Τα αποτελέσματα της Πανελλήνιας ετήσιας έρευνας για τη συμπεριφορά των χρηστών των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης



Τα δεδομένα, όσον αφορά το Facebook, έδειξαν πως οι Έλληνες είναι αρκετά παθητικοί χρήστες, αφού περισσότεροι από τους μισούς συνδέοται στο κοινωνικό δίκτυο χωρίς να έχουν κάτι πραγματικά να κάνουν και αναλώνονται στο να κάνουν“Like” σε αναρτήσεις άλλων. Σε σχέση με τα αποτελέσματα του 2011, την περασμένη χρονιά είχαμε την αύξηση στον αριθμό των “φίλων” κατά ένα ποσοστό της τάξης του 40%, γεγονός που οφείλεται στην ολοένα και μεγαλύτερη διάδοση του Facebook, αλλά και γενικότερα των εφαρμογών γνωριμιών. Το 46% δηλώνει πως δεν εμπιστεύεται τις ειδήσεις που κατακλύζουν το profile του, με το 40% να αισθάνεται πως παραβιάζεται η προσωπική του ζωή. Τέλος ένας στους επτά θεωρεί πως το Facebook αποτελεί το λόγο που απομακρύνθηκε από τους φίλους του.

Από την άλλη πλευρά το Twitter διατηρεί υψηλότερα επίπεδα εμπιστοσύνης στους Έλληνες χρήστες του και αυτό το έχει οδηγήσει σε ακόμα μεγαλύτερους ρυθμούς ανάπτυξης στη χώρα μας. Μεγάλα ποσοστά χρηστών δηλώνουν ότι θεωρούν πολύ χρήσιμες τις υπηρεσίες που προσφέρει. Το 73% προτιμάει να μαθαίνει τις εξελίξεις από εκεί ενώ ενδεικτικό είναι το γεγονός πως σε ποσοστό που ξεπερνά το 50%, οι Έλληνες χρήστες αφήνουν το δικό τους tweet σε τακτική βάση. Οι μόνοι προβληματισμοί που προέκυψαν από την έρευνα είχαν να κάνουν με υβριστικά, ρατσιστικά ή σεξιστικά tweets.

Αξίζει να αναφερθεί πως το LinkedIn έχει εισέλθει για τα καλά στην ελληνική κοινωνία, παρουσιάζοντας αύξηση 10% στο πλήθος των χρηστών του. Σημαντικό, είναι να τονιστεί ο συσχετισμός της ανεργίας με τα κοινωνικά δίκτυα. Καθώς η ανεργία μεγαλώνει ανάλογα μεγαλώνει και ο αριθμός των ατόμων που θα χρησιμοποιήσουν κάποιο τέτοιο μέσο, με ένα 74% των ανέργων να δηλώνουν πως χρησιμοποιούν τα social media ως μέσο εύρεσης εργασίας και το 59% δήλωσε πως χρησιμοποιεί με αυτόν τον τρόπο το LinkedIn.

Η έρευνα τελειώνει λέγοντας πως “αν μπορούμε να διαχωρίσουμε τα social media σε τρεις κατηγορίες, σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, Blogs και review pages οι χρήστες δηλώνουν πως χρησιμοποιούν τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης για να ενημερωθούν για εκδηλώσεις, μουσική και κινηματογράφο, τα Blogs για ειδήσεις, πολιτική, υγεία, τεχνολογία και αθλητισμό ενώ τα review pages κυρίως για προϊόντα και προσφορές”.

Επικεφαλής της έρευνας είναι η Διδ. Κατερίνα Φραϊδάκη σε συνεργασία με την Επ. Καθ. Κατερίνα Πραματάρη. Η έρευνα έγινε το Δεκέμβριο του 2012.

Πηγή: TechIT.gr
Pin It