Εγγραφή
Κάντε εγγραφή στο κανάλι του wlearn.gr στο Youtube και παρακολουθείστε τα video tutorials που ανεβαίνουν

Τι μπορείτε να κάνετε σήμερα στο WLearn.gr

Άρθρο να μάθετε τι είναι Dark Web
How-to να επισκεφτείτε το κανάλι του wlearn στο youtube
Αφιέρωμα να διαβάσετε το αφιέρωμα για το Affiliate marketing
Αφιερώματα να επισκεφτείτε την σελίδα με τα Αφιερώματα
Άρθρο να διαβάσετε το άρθρο μου για το ντοκιμαντέρ του Netflix "Το Κοινωνικό δίλημμα" (The social dilemma)

Τα «like» θα «προδίδουν» τους χρήστες σε εταιρείες



Υποστηρίζει μάλιστα ότι αυτό συμβαίνει ήδη, έστω και αν πρόσβαση σε αυτά τα στοιχεία έχουν μόνο συγκεκριμένοι λογαριασμοί εταιρειών.

Με λίγα λόγια, αν κάνετε «like» στη σελίδα κάποιας επιχείρησης ή μάρκας, οι υπεύθυνοι διαφήμισης της αντίστοιχης εταιρείας θα μπορούν να μάθουν σε ποιες άλλες σελίδες έχετε κάνει «like», ασχέτως με το αν αυτές δεν έχουν καμία σχέση με την εταιρεία τους.

Αυτό γίνεται για καθαρά διαφημιστικούς σκοπούς εξηγεί το AdWeek. Γνωρίζοντας τις προτιμήσεις των καταναλωτών τους σε άλλους τομείς, οι εταιρείες θα μπορούν να προγραμματίσουν ή να διαμορφώσουν τις διαφημιστικές τους εκστρατείες ανάλογα με αυτές.

Αν για παράδειγμα γνωρίζουν, μέσω αυτών των στατιστικών, πως η πλειοψηφία των καταναλωτών τους ακούει ένα συγκεκριμένο είδος μουσικής, θα μπορούσαν να το χρησιμοποιήσουν στα τηλεοπτικά τους σποτ.

Αν η πλειοψηφία των μελών της σελίδας τους είναι ταυτόχρονα μέλη στη σελίδα κάποιας τηλεοπτικής σειράς, θα μπορούσαν να προβάλλουν περισσότερες διαφημίσεις κατά την διάρκεια της σειράς αυτής.

Όπως καταλαβαίνετε κάτι τέτοιο θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο για τις εταιρείες και τα brands που χρησιμοποιούν το κοινωνικό δίκτυο για την προώθηση.

Η πηγή του AdWeek δεν αναφέρει αν οι διαφημιστές θα έχουν πρόσβαση σε συγκεκριμένα προσωπικά δεδομένα, όπως τα ονόματα των χρηστών ή την τοποθεσία τους ή αν θα «βλέπουν» μόνο τις σελίδες που κάνουν «like».

Εντούτοις, εάν το Facebook επιτρέψει κάτι τέτοιο, η αντίδραση των χρηστών θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη.

Πηγή: TechIT.gr
Pin It