Η οικοδόμηση μια αμοιβαίας σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες είναι το κλειδί για την επιτυχία της επιχείρηση σας στο Internet. Θέλει πολύ σκληρή δουλειά για να το πετύχετε αυτό.
Μια καλή πρακτική να ενημερώνετε τους χρήστες της ιστοσελίδας είναι η δημιουργία ηλεκτρονικού προσπέκτους, είτε σε pdf, είτε με την χρήση html, το οποίο θα το στέλνεται σαν newsletter στην mailing list σας ή/και θα το αναρτάτε στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
Επίσης πρέπει να ενημερώνετε συχνά τους χρήστες της mailing list και των ομάδων (groups) των social networks για όλα τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προωθείτε ή ακόμη και για τις αλλαγές που κάνετε στην ιστοσελίδα σας με σκοπό να τους διευκολύνετε. Όμως μην το παρακάνετε γιατί όσο εύκολα θα εισέλθουν και θα πλοηγηθούν στην ιστοσελίδα σας, άλλο τόσο εύκολα θα διαγραφούν από την mailing list και τις ομάδες των social networks χαρακτηρίζοντας σας ενοχλητικό spammer. Κρατήσετε ένα λογικό μέτρο στην ενημέρωση των πελατών σας της τάξεως του ενός ή δύο ενημερωτικών μηνυμάτων την εβδομάδα.
Κρατήστε επαφή με την κοινότητα του Affiliate marketing. Γραφτείτε σε forums με αυτήν την θεματική ενότητα, γραφτείτε στα Affiliate netoworks, γνωρίστε άλλους Affiliates και το σημαντικότερο προσπαθήστε να μένετε ενημερωμένοι για τις καμπάνιες των Διαφημιζόμενων στα Affiliate networks ώστε να επιλέγετε προϊόντα και υπηρεσίες για τις οποίες είστε σίγουροι ότι μπορείτε να προωθήσετε μέσα από την ιστοσελίδα σας.
Η επιλογή των προϊόντων και των υπηρεσιών που θα προωθήσετε πρέπει να γίνετε προσεκτικά. Μην προσπαθείτε να προωθείτε πολλά και άσχετα μεταξύ τους προϊόντα. Είναι σημαντικό επίσης να διαμορφώσετε την εμφάνιση της ιστοσελίδα σας σύμφωνα με τα προϊόντα που προωθείτε.
Τέλος, όταν αρχίσετε να κερδίζετε χρήματα από το Affiliate marketing, είναι πολύ σημαντικό για την διατήρηση της μακροπρόθεσμης ανάπτυξης της επιχείρηση σας, να επαναεπενδύετε πίσω σε αυτήν ένα μέρος από αυτά. Η επαναεπένδυση ενός μέρους από τα κέρδη σας θα πρέπει να έχει στόχο κυρίως στην αγορά υπηρεσιών προώθησης του site σας (όπως το Google adwords), καθώς και σε εργαλεία στοχευμένης προσέλευσης επισκεπτών (όπως οι υπηρεσίες lead generation και targeted leads).
Μια καλή πρακτική να ενημερώνετε τους χρήστες της ιστοσελίδας είναι η δημιουργία ηλεκτρονικού προσπέκτους, είτε σε pdf, είτε με την χρήση html, το οποίο θα το στέλνεται σαν newsletter στην mailing list σας ή/και θα το αναρτάτε στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.
Επίσης πρέπει να ενημερώνετε συχνά τους χρήστες της mailing list και των ομάδων (groups) των social networks για όλα τα νέα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προωθείτε ή ακόμη και για τις αλλαγές που κάνετε στην ιστοσελίδα σας με σκοπό να τους διευκολύνετε. Όμως μην το παρακάνετε γιατί όσο εύκολα θα εισέλθουν και θα πλοηγηθούν στην ιστοσελίδα σας, άλλο τόσο εύκολα θα διαγραφούν από την mailing list και τις ομάδες των social networks χαρακτηρίζοντας σας ενοχλητικό spammer. Κρατήσετε ένα λογικό μέτρο στην ενημέρωση των πελατών σας της τάξεως του ενός ή δύο ενημερωτικών μηνυμάτων την εβδομάδα.
Κρατήστε επαφή με την κοινότητα του Affiliate marketing. Γραφτείτε σε forums με αυτήν την θεματική ενότητα, γραφτείτε στα Affiliate netoworks, γνωρίστε άλλους Affiliates και το σημαντικότερο προσπαθήστε να μένετε ενημερωμένοι για τις καμπάνιες των Διαφημιζόμενων στα Affiliate networks ώστε να επιλέγετε προϊόντα και υπηρεσίες για τις οποίες είστε σίγουροι ότι μπορείτε να προωθήσετε μέσα από την ιστοσελίδα σας.
Η επιλογή των προϊόντων και των υπηρεσιών που θα προωθήσετε πρέπει να γίνετε προσεκτικά. Μην προσπαθείτε να προωθείτε πολλά και άσχετα μεταξύ τους προϊόντα. Είναι σημαντικό επίσης να διαμορφώσετε την εμφάνιση της ιστοσελίδα σας σύμφωνα με τα προϊόντα που προωθείτε.
Τέλος, όταν αρχίσετε να κερδίζετε χρήματα από το Affiliate marketing, είναι πολύ σημαντικό για την διατήρηση της μακροπρόθεσμης ανάπτυξης της επιχείρηση σας, να επαναεπενδύετε πίσω σε αυτήν ένα μέρος από αυτά. Η επαναεπένδυση ενός μέρους από τα κέρδη σας θα πρέπει να έχει στόχο κυρίως στην αγορά υπηρεσιών προώθησης του site σας (όπως το Google adwords), καθώς και σε εργαλεία στοχευμένης προσέλευσης επισκεπτών (όπως οι υπηρεσίες lead generation και targeted leads).