Νέα στο Διαδίκτυο
Η εταιρεία Κωτσόβολος, με ανακοίνωση της, ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό πως κυκλοφορεί δημοσίευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με ψευδείς αναφορές για παραχώρηση μιας LED τηλεόρασης σε συμβολική τιμή.
Η τελευταία δεκαετία είχε ως επίκεντρο το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τη μηχανική εκμάθηση, μία διαδικασία που προέκυψε από την αποδεδειγμένη ικανότητα των νευρωνικών δικτύων να εκτελούν πολύπλοκες αναλύσεις εικόνας. Αν κάποιος τροφοδοτήσει ένα τέτοιο δίκτυο με αρκετές φωτογραφίες γάτων και σκύλων, το δίκτυο θα εξοικειωθεί ώστε να βρίσκει συνεχή μοτίβα και να ξεχωρίζει τις φωτογραφίες.
Τις δημοφιλέστερες αναζητήσεις του 2021 στην Ελλάδα έδωσε στη δημοσιότητα η Google, λίγο πριν την αλλαγή του χρόνου. Η τηλεκπαίδευση, ο Δημήτρης Λιγνάδης, το έγκλημα στα Γλυκά Νερά, η πλατφόρμα self-testing.gov.gr ήταν μερικά από τα θέματα τα οποία αναζήτησαν περισσότεροι οι Έλληνες στη Google για το 2021.
Προβλήματα αντιμετωπίζουν για ακόμη μια φορά οι χρήστες των εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης του Meta (Facebook, Instagram, Messenger, Whatsapp). Σύμφωνα με τους χρήστες αργεί η ανανέωση στο Instagram και καθυστερουν να φορτώσουν οι αναρτήσεις το Facebook, ενώ το Messenger εμφανίζει σε πολλούς χρήστες συνδεσιμότητας στο internet.
Ένα άρθρο της εφημερίδας RealNews.
Eνας οργανωμένος και ακήρυχτος πόλεμος στο διαδίκτυο βρίσκεται σε εξέλιξη
από «στρατιές» ψεύτικων λογαριασμών που στοχοποιούν τα θύματά τους, εξαπολύοντας απειλές και επιχειρώντας την ηθική εξόντωσή τους. Οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν αλλάζουν συνεχώς, ανάλογα με τον σκοπό τους. Η σκοτεινή πλευρά του ίντερνετ και η έκρηξη στην κρυπτογραφημένη επικοινωνία κρύβουν έναν αόρατο εχθρό, που δεν μπορεί εύκολα να καταπολεμηθεί. Τα trolls του διαδικτύου λειτουργούν είτε συντονισμένα εναντίον του ψηφιακού θύματός τους, είτε μεμονωμένα, μέχρι να πετύχουν αυτό που θέλουν. Ποιοι είναι αυτοί, όμως, που τελικά στοχοποιούνται; Τα trolls επικεντρώνουν τη δράση τους σε συγκεκριμένους λογαριασμούς που θέλουν να χτυπήσουν και που σχετίζονται συνήθως με την επικαιρότητα, αλλά και σε επώνυμους ανθρώπους, τους οποίους θέλουν να βλάψουν. Την ίδια στιγμή, ολοένα και πιο συχνό είναι το φαινόμενο του διαδικτυακού επιχειρηματικού πολέμου. Σε αυτήν την περίπτωση, τα κίνητρα είναι οικονομικά, αλλά, παράλληλα, αφορούν και τη φήμη της εταιρείας.